fredag den 26. oktober 2012

1 års fødselsdag i vuggestuen

I dag blev Alberte fejret i vuggestuen. Jeg havde købt en masse frugt som jeg lavede et stort "frugtfad" ud af.
Derudover havde jeg sat lidt rosiner på bakken og frugtstænger. Mads og jeg tog begge med derud da vi afleverede Alberte 830 (hun bliver tidligst afleveret 830 hver dag) vi var der i en time hvor den bare stod på hygge med de andre børn. De sang fødselsdagssang for hende og spiste alt det frugt jeg havde lavet, vildt hyggeligt!
Når man sidder der og kigger på hende, synes man det er vildt at tænke på, at der er gået et helt år. I morgen sent aften er det præcis et år siden vi tog på sygehuset fordi jeg synes jeg havde det lidt mærkeligt ;-)




















1 kommentar:

  1. Skønne billeder , ser ud til at hun hyggede sig <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...