mandag den 15. oktober 2012

Fødselsdag i vuggestuen

Jeg er i gang med at finde ud af, hvad Alberte skal have med i vuggestuen fredag den 26., hvor de skal fejre hendes fødselsdag. Jeg er slet ikke tilhænger af at man tager kage osv. med, så det bliver der ikke noget af. Men jeg har kigget rundt på nettet og har fundet noget, som jeg selv synes er en meget god ide.
Tænker at jeg vil bage nogle pølsehorn og så lave frugtspyd af en eller anden art. Vil gerne gøre det lidt specielt nu hvor det er hendes første fødselsdag - også selvom det måske kun drejer sig om 45 minutter i vuggestuen, og hun sikkert ikke forstår meget af det :-)
Hvad har I selv af tanker, når jeres skal holde fødselsdag i vuggestue/dagpleje? Eller jer med større børn, hvad gjorde I?

2 kommentarer:

  1. Ved Frederik har jeg haft en bollekagemand med i dagplejen. Fie fylder 1 år på fredag, og der kommer hendes dp-gruppe på besøg, så ud over bolle-kagedame, havde jeg tænkt mig at lave smoothies og små sunde banancupcakes. Bliver så hyggeligt, selvom jeg synes at det er fuldstændigt surrealistisk at hun allerede bliver 1 år :o

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud Regitze og det vil Alberte og de andre børn da nyde knus fra mor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...