torsdag den 10. oktober 2013

Test af Beemoo Vognpose

Vi har været så heldige at få lov at teste en Beemoo vognpose/kørepose, som bliver forhandlet hos Jollyroom.dk

Beemoo Vognpose er en rummelig og varm vognpose med yderbetræk af bævernylon og indenfor er den i blød fleece. Ved hjælp af lynlåsen som går hele vejen ned så åbnes den uden problemer, og kan derfor åbnes helt op og bruges som et liggeunderlag på varmere dage. Anti-skridbelægningen på bagsiden af vognposen, er med til at sikre at den holder sig på plads i vognen. Fodenden kan også åbnes, så hvis man har et langt barn kan de stadig være i den. Derudover er det en åbning i rygdelen så man kan spænde sit barn fast til selen i barnevognen/klapvognen.



Vi har haft en kørepose til Alberte lige siden hun blev født, og brugte den flittigt - både da hun var helt lille og kun kunne sove i den, men også da hun begyndte at sidde op i barnevognen og skulle holdes varm.
Vi har nu testet Beemoo vognposen et par gange, f.eks. i går hvor vi ville gå en aftentur inden Alberte skulle i seng. Vi har nemlig netop også lige modtaget vores fine nye Beemoo Duo jogger, så vi ville selvfølgelig prøve vognposen i den. Den passede perfekt i vognen, og selvom man skulle tro at en Beemoo vognpose kun passer til Beemoo barnevogne/klapvogne, så passer den passer stort set i alle mærker inden for barnevogne og klapvogne.






I vognposen er der også plads til 5-punktselen, de skal bare trækkes igennem de huller som der allerede er lavet og derfor er det også helt sikkert at bruge den, og Alberte synes for første gang at det var sjovt at have sele på - sikkert fordi hun sad godt og trygt nede i den varme "pose".


Hvis jeg skal sige bare en lille negativ ting om den, så er det at Alberte allerede er ved at være for lang til den i en alder af 23 måneder. Men når det er sagt, så kan den lynes op i bunden, så hendes fødder kan stikke ud - så helt negativt er det heller ikke, for Jollyroom har lavet en rigtig god løsning med lynlåsen synes jeg.


Jeg er allerde stor fan af køreposen og jeg glæder mig endnu mere til at vejret bliver lidt koldere så Alberte kan sove i den, i barnevognen. Jeg synes den er SÅ lækker både i udseende og kvalitet. Derfor kan jeg næsten ikke anbefale en vognpose/kørepose til sit barn nok. Det er rigtig gode penge at give, og lige nu er denne faktisk sat ned fra 599,- til 399,- lige Her.


Senere vil jeg vise jer et par billeder hvor vognposen er i brug :-)



Dette indlæg bringes i samarbejde med jollyroom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...