onsdag den 8. januar 2014

Eva Trio White Line


 Da vi flyttede ind i vores hus tilbage i Juni måned, besluttede vi os for, at smide mange af de gryder og pander vi havde i forvejen ud. Vi havde haft dem i mange år og vi trængte derfor gevaldigt til nye. Jeg har faktisk hele tiden haft den der tanke "hvem gider at ønske sig sådan noget i julegave" men jeg er utrolig glad for at jeg skrev det på vores fælles ønskeseddel - og at vi fik dem vi havde ønsket.

Vi synes også det var svært at finde, lige netop dem som vi gerne vil have, for samtidig med at det skulle være i rigtig god kvalitet, så ville vi også gerne at de var flotte. Vi faldt derfor med det samme for Eva Trio White Line, som er gryder og pander i hvid - hvilket passer godt ind i vores hvide køkken. Faktisk har White Line serien vundet en række designpriser for sit stilrene design. 

Hvis nogle af jer derude overvejer at købe White Line serien, så anbefales det at man kun bruger træredskaber til dem. 










7 kommentarer:

  1. Åh, de er nu også fine, de hvide - kan godt forstå de kræver træredskaber, jeg er bange for jeg ville skramme dem, hvis jeg havde dem (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak :-) jeg synes også bare at de er så flotte.
      Ja min første tanke var egentlig også at jeg var bange for at skramme dem, men vi kender et hold venner som har dem - og de siger at de faktisk (heldigvis) ikke er så sarte :-))

      Slet
  2. De er også helt vildt flotte. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på, at det er lidt upraktisk, at man kun bør bruge træ i dem. Eller også er det bare mig, der ikke gider vaske unødigt meget op i hånden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en tanke tror jeg også at jeg ville have haft, hvis ikke det var fordi vi brugte træ i forvejen ;-) ellers bruger vi også gummi/silikone redskaber, det kan også sagtens bruges. Men hvis ikke man bruger de ting i forvejen, så kan jeg sagtens forstå at det måske lyder lidt upraktisk :-))

      Slet
  3. Hvor er de fine mus. :-) Er gryderne egentlig tunge?

    Kys

    SvarSlet
  4. Åh, jeg har også kigget længe efter den serie. Men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg har det med at skulle bruge træ redskaber...Men lækre er de !

    Vildbassen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Vi skal muligvis have nyt induktionskomfur og dermed skifte alle vores gryder og pander ud. Har luret længe på White Line serien - de er så fine!
    Nu er det et stykke tid siden I har fået jeres, så håber det er ok, at jeg spørger, men holder de sig stadig pæne/hvide? Og er I glade for at bruge dem?
    Mvh Ivalo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...