mandag den 4. august 2014

Djurs Sommerland

For et par uger siden tog vi os en familiedag i Djurs Sommerland. Jeg havde ikke været der siden jeg var omkring 10 år gammel så jeg synes efterhånden, at det var på tide at give parken et besøg igen.

Selvom vejret så noget faretruende ud fra morgenstunden besluttede vi os alligevel for at tage afsted. Og heldigvis for det. For vejret var helt fantastisk resten af dagen, og der var ikke særlig mange mennesker i parken. 

Begejstret var jeg bestemt ikke den eneste der var for parken. Den lille frøken kunne slet ikke få nok. Hun ville prøve forlystelser igen og igen - og havde til tider svært ved både, at vente på det blev vores tur og så var der lige det med, at man altså heller ikke var gammel nok til at prøve det hele. Dét var ikke nemt at forstå.

Jeg håber at vi kan besøge parken bare én gang mere inden sæsonen slutter. Næste gang tror jeg dog vi vil invitere nogle andre med, da det godt kunne blive en smule kedeligt for Mads og jeg, at vi ikke kunne prøve et par ting sammen. Det vigtigste var dog at vi havde en hyggelig dag sammen som familie og det var der ingen tvivl om vi havde.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...