lørdag den 16. august 2014

NORLIE AW14





                  

                 
                 

                  
                  
                  
                  
                  
                  

I morgen går turen til Glostrup hvor jeg skal hente Norlies AW14 kollektion. Ja jeg tog en sæson mere, og sådan fortsætter det forhåbentlig i mange år endnu. Jeg  GLÆDER mig til hvert Kick Off møde, så man endelig kan se og mærke den nye kollektion. Samtidig er det også en super hyggelig dag sammen med Norlies søde team og alle de andre konsulenter.

Igen i år er jeg fuldstændig fascineret af deres kollektion. Kvaliteten er som den altid har været. Det vil sige virkelig god. Norlie går ikke på kompromis på nogen måde hvad angår kvalitet, og derfor er prisen også en smule højere end andre mærker, men ofte hænger pris og kvalitet hænger sammen.

Igen i år oplever jeg som konsulent en stor interesse for Norlie. Mange vender tilbage til hver sæson, simpelthen fordi de har været så glade for det tøj de købte sæsonen inden. Norlie henvender sig til de fleste børnefamilier med deres tidsløse design, der lever gennem flere sæsoner. Det er heller ingen hemmelighed, at Norlie har en stor passion for strik, hvilket er kendetegnene i alle deres kollektioner.

Jeg har mange favoritter til Alberte, så der er ingen tvivl om, at jeg skal have klikket en del styles hjem til hende. Igen i år tror jeg vi ender med en mor-datter-strik, nemlig den lækre grå strik som er på billede 2. Den laves nemlig også i voksenstørrelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...