onsdag den 6. august 2014

Pynteting i vores hjem










Det er ingen hemmelighed at noget af det jeg virkelig godt kan lide er, at købe nips/pynteting til vores hjem. Vi har en god blanding af gaver og ting som vi selv har købt. Heldigvis kan Mads også godt lide at ønske sig ting til hjemmet, så på den måde får man også et par ekstra ting end man ville have gjort, hvis det kun var en selv. 
Milk lampen er jeg utrolig glad for. Det var én af de gaver som jeg fik af Mads i 25 års fødselsdagsgave, og kubus med 1 lys var en gave fra et par af mine veninder - også i 25 års gave. 

Jubilæumsvasen fra Kähler er et af de køb jeg selv har gjort. Faktisk var jeg så heldig at finde den i en lækker butik i Silkeborg. Butikken hedder t.i.n.g og er bestemt et besøg værd. Faktisk var jeg meget i tvivl da jeg så vasen første gang på instagram, for efterhånden mange måneder siden, om den egentlig var mig. Jeg havde derfor ikke forudbestilt den -  som mange andre, men da jeg så den i butikken var jeg ikke i tvivl om at den skulle med os hjem. Den pynter også ret fint synes jeg. 

Salt og pepper sættet og Coffee sirup med vanilie smag var også noget der kom med hjem fra butikken i Silkeborg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...